• Wycieczka do Sandomierza - 7a

• 20.05.2019 13:31
      • W dniach 15 - 16 maja 2019 r. odbyła się  wycieczka, w której klasa VII a miała szansę zobaczyć malownicze krajobrazy okolic Sandomierza.Pierwszy dzień rozpoczęliśmy od spaceru po ogrodach i dziedzińcu zamku w Baranowie Sandomierskim. Oprócz atrakcji "poza programowych", mogliśmy zobaczyć tajemnicze podziemia Sandomierza i posłuchać miejscowych legend. Spacerowaliśmy po rynku, podziwiając zabytki i płosząc gołębie. Widzieliśmy również zamek i spacerowaliśmy po alejkach dyskutując o miejscach, w których został kręcony serial "Ojciec Mateusz". W muzeum mieliśmy okazję zrobić sobie zdjęcie z głównymi bohaterami filmu zrobionymi z wosku. Dużą atrakcją był również rejs statkiem po Wiśle oraz “zaprzyjaźnione” mewy . Mieliśmy okazję mieszkać w wyjątkowo ekskluzywnym i urokliwym “Pensjonacie pod Pieprzówkmi”. Dzień drugi był dniem zwiedzania ruin pałacu Krzyżtopór w miejscowości Ujazd. Ta XVII - sto wieczna rezydencja o ogromnych rozmiarach, oczarowuje swoją "astronomiczną" architekturą i historią powstawania. Nie można w pełni oddać jej charakteru, trzeba samemu móc ją zwiedzić, by przekonać się o jej wyjątkowości.  Na koniec wybraliśmy się do pałacu hrabiego Popiela, w okolicach którego mogliśmy zobaczyć mini rezerwat, którego największą atrakcją były bizony amerykańskie. Powrót zakończył się dla nas szczęśliwie.

Zadowoleni z wycieczki i pełni pozytywnych odczuć powróciliśmy do domu