• Grafika trójwymiarowa w 1a
      • Grafika trójwymiarowa w 1a

      • 21.10.2019 12:38
      • Uczniowie klasy 1a na zajęciach komputerowych otrzymali kolorowanki przedstawiające białego królika. Były to specjalne karty pracy, które dzięki aplikacji na smartfona przekształcały się w trójwymiarowe animacje.

        Grafika trójwymiarowa jest dziedziną grafiki komputerowej zajmującą się przede wszystkim wizualizacją obiektów 3D.

        Aplikacja Quiver pozwala nie tylko na rozwijanie umiejętności manualnych dzieci, ale także sprawia, że kolorowanie i „ożywianie” obrazków staje się zabawne oraz odrobinę magiczne.  Dzieci mogą w tym momencie uruchomić swoją kreatywność i pokolorować rysunki w dowolny sposób. Kiedy prace są gotowe, nauczyciel uruchamia wcześniej zainstalowaną na smartfonie aplikację Quiver i nakierowuje urządzenie na rysunek. Dzięki temu uczniowie mogą zobaczyć, jak pokolorowana przez nich postać porusza się i macha do dziecka. Ta rozwijająca wyobraźnię rozrywka będzie powracała dość często na zajęcia komputerowe więc jeśli uczeń nie miał jeszcze okazji „ożywić” postaci z kolorowanki, to serdecznie zapraszamy do zabawy.

        Galeria: 

      • Wróć do listy artykułów